pondělí 2. května 2016

Fitness deník - Duben

A máme tu další deníčkovský článek, již čtvrtý v pořadí... Tyjo, to to ale letí... Když se ohlédnu zpět, musím říct, že jsem se teda moc nepředvedl. Na to, jaké jsem měl na začátku roku ambice, tak s výsledky rozhodně spokojen nejsem. Váha pořád nízká, objem žádný a to i přesto, že vůbec nedělám kardio, tak to přibírání jde opravdu ztuha. Ale kdybych přibíral aspoň špeky, prostě na té váze není vidět žádný pořádný postup. Samozřejmě to může být jídelníčkem. Vlastně to bude jedině tím. Ale jak to? Vždyť do sebe futruju jídlo každé dvě hodiny, i když nemám hlad ani chuť a přesto váha leze nahoru jako šnek. 

Co je ale ještě zajímavější, že nechodím ani tolik na wc. Automaticky jsem předpokládal, že třeba budu víc chodit, ale ne, právě že vůbec. Tak kam se to všechno sakra ztrácí, kam to mizí? Ale to už jsou spíš takové filozofičtější otázky, takže přejdu raději na další téma.

A tím jsou rekordy. V dubnu se mi podařilo pokořit několik váhových rekordů. Především tedy na bicepsový zdvih s dvouručkou, už utáhnu 39 kg závaží (původně 32kg) + 8,8kg tyč, což jest 47,8kg a dal jsem 3 opakování. Faktem ale je, že mi při tom skoro praskla žilka na čele, ale prostě i tak jsem to zmáknul. A potom ještě na tricák, stahování horní kladky, už používám 80kg závaží, původně jsem dával maximálně 70kg. Ale neděste se, nejde o skutečnou hmotnost. Díky převodům na věži ta váha není samozřejmě 80, ale je podstatně nižší. Pro mě je však důležitý ten progres, že zkrátka utáhnu o další závaží víc a to je hlavní. A dal jsem dvě opakování.

Ale aby se pořád nelitoval, tak i v té váze a objemu je nějaký progres. V 16. týdnu jsem dosáhl od začátku roku nejvyšší váhy - 81,5Kg, což je o 1,8Kg víc, než na začátku této challenge, každopádně faktem je, že jsem si to představoval alespoň ještě o dvě kila navíc. A v 17. týdnu jsem dosáhl nejvyššího obvodu bicepsu, který činil 31,56cm, což je o 1,65cm více, než jsem měl první týden v lednu, na začátku. Hodnoty jsou zprůměrovány za celý týden z denních ranních měření na lačno.

Tak, to by bylo k rekordům a ještě bych chtěl zmínit, že jsem si koupil biblickou knihu, která je mezi fitnessáky docela rozšířená "Co vám výživoví poradci neříkají" takže jsem se do ní zakousl a hltám každou informaci, která by mi mohla pomoct s tím zmíněným problémem.

Jinak na závěr ještě přidám obrázek svých snů. Je to hodně upravované, ale jednou bych se chtěl takhle vyfotit bez úprav, takový prostě můj cíl... :) Možná za deset, dvacet let... uvidíme, jestli vůbec :) A ka konci května sem dám i nějaké grafy a možná i reálnou fotku, jak to se mnou vypadá... Ale uvidíme.

2 komentáře:

  1. Já jsem taky v období stagnace. U mě je to vedle jídla i tím, že mi hrozně chybí sparing partner. Jsou určitý cviky, který si prostě nelajznu sám na hranici únosnosti bez toho, aniž by mě někdo jistil. Navíc jak tam s tebou je i někdo druhej, spíš máš chuť si hrábnout na dno. Což je taky u mě problém :-D

    Teď mám docela dilema s břišáky. Pomalu se rýsujou, jenže je tam ještě trochu tuku. A řeším dilema, jestli jet občas kardio a upravenou stravu s tím, že ty špeky zredukuji na úkor progresu svaloviny, nebo pokračovat v objemovce.

    Lamičův blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli chodíš do posilky, tak tím spíš máš možnost poznat nové lidi jako sparingy. Schválně se třeba zeptej, nebo popros někoho, aby ti helfnul a třeba se domluvíte na častějších společných tréninzích :) Ale jestli cvičíš doma jako já, tak je to horší no :/

      Hele a dilema s břišákama mám taky :D Fakt to chce se zbavit toho tuku na břiše, jenomže to prostě půjde těžko bez ztráty svalů... Na léto do plavek je asi lepší být vysekanej a nějaký ten sval oželet... Ale na to já seru :D Když už jdu třeba na kolo, snažim se jet na sílu - nejtěžší převody a pomalu a pak do kopce HIIT ale jinak na kardio kašlu :D Moc si asi cenim tý svaloviny :D JInak podle té knihy je HIIT nejlepší, takže se tím i řídím :)

      Vymazat